Romeo Aurelian Ilie in “Bărbați, nebărbați, dar totuși bărbați” :”) Conform acelorași stereotipuri de gen, bărbații trebuie să fie puternici fizic și psihic, să aibă o figură dură, o voce ca de tunet, o atitudine gen „pieptul în față“, să inspire femeilor încredere și protecție” . Si , daca nu stiti diferenta intre sex si gen, cititi http://dilemaveche.ro/sectiune/dilemablog/articol/barba-i-nebarba-i-dar-totu-i-barba-I
Daca vreti pe scurt difr3erente intre Romania si Bulgaria la nivel de obiceiuri si invidii, cititi http://dilemaveche.ro/sectiune/situa-iunea/articol/fuduliile-romanilor
Am zimbit la http://dilemaveche.ro/sectiune/tilc-show/articol/cum-sa-ti-faci-echipa-sa-ia-cimpii-sfaturi-practice-sefi .
Comparatia intre comunitatile digitale si biserica va poate da de gindit –dupa ce atributiile preotului au fost arondate de catre invatator, primar , medic si psiholog—iata ca ferventa religioasa se muta pe internet :http://dilemaveche.ro/sectiune/polul-plus/articol/comunita-ile-digitale
Concluzia de la Brexit este una singura, conform http://dilemaveche.ro/sectiune/ce-lume-traim/articol/zi-ziua-ei :”Ce mai, toată lumea bună a politicii globale pare isterizată de perspectivele unui Brexit. Pînă și chinezii și-i doresc pe englezi în UE. Singurul care-și rîde-n barbă este fostul rezident KGB din Leipzig. Adică Vladimir Putin, evident.”
Despre educarea copiilor in doua modele, trecut si prezent, scrie Maria Iordanescu in http://dilemaveche.ro/sectiune/societate/articol/criza-monser-creativitate-carevasazica : “Noul val în pedagogie pune sub un mare și amenințător semn de întrebare orice formă de evaluare a prestației unui elev: nota deformează, calificativul taie din elanul creator, critica de orice fel, oricît de firavă, alterează. În general, concluzia majoră a cărților este aceea că, în fața oricăror mici sau mari derapaje ale celui mic, educatorul nu mai poate miza pe o reacție firească, de bun-simț, rațională, ci pe un discurs elaborat, un curs de psihologie și sociologie. Orice mișcare a copilului trebuie însoțită de un răspuns prompt, vigilent, serios. (Rare sînt cărțile în care am întîlnit, spre exemplu, recomandarea folosirii umorului ca distanță igienică luată față de problemele mărunte în relația copil-adult.)”