Citat exceptional:
” Dacă nu citești ziarele, ești neinformat, dacă le citești, ești dezinformat” ( Mark Twain)
Un articol(https://dilemaveche.ro/sectiune/tema-saptamanii/articol/descrieti-camera) despre prima proba de jurnalism:
“. Descrieți camera în care ne aflăm folosind maximum trei adjective. E un exercițiu util pentru orice ziarist, care te face să-ți frînezi apucăturile de literat și să te concentrezi pe esențial. Un student a avut răbdarea să măsoare cu pasul camera în lung și-n lat, să aproximeze înălțimea, să caute istoricul clădirii în care ne aflam și să spună care sînt vecinătățile. S-a încadrat în deadline și în cerințe. Nu întîmplător, acel student lucrează acum într-o redacție respectabilă din România. ”
Recorder scrie despre cum poti sa fii ciine de paza in mod real(https://www.dilemaveche.ro/sectiune/tema-saptamanii/articol/poti-manipula-in-orice-forma-text-audio-video-realitate-virtuala-ce-vrei-tu-un-interviu-cu-cristian-delcea-jurnalist):
” cum ar fi să ne mutăm redacția, la fiecare șase luni, în cîte o reședință de județ și să ne năpustim cu toate puterile noastre jurnalistice asupra autorităților de acolo. Ar fi un test interesant. ”
Iar Ioana Avadanei reia un citat celebru(https://dilemaveche.ro/sectiune/tema-saptamanii/articol/educatia-sentimentala-adica-educatie-media)
<< După cum, ostentativ cinic, spunea Patrick Le Lay, Președinte Director General al TF 1: „Despre televiziune se poate vorbi în multe feluri. Dar din perspectiva de business, să fim realiști: la bază, sarcina TF1 este să ajute Coca-Cola, de exemplu, să-și vîndă produsul. Or, pentru ca un mesaj publicitar să fie recepționat, trebuie ca creierul telespectatorului să fie disponibil. Emisiunile noastre au menirea de a-l face disponibil: adică să-l distreze, să-l destindă, pregătindu-l între două mesaje publicitare. Ceea ce vindem noi către Coca-Cola este timp de creier omenesc disponibil.“>>