1. Medicover
Trebuia sa fac consult copilului. Sistem informatic ne-integrat- a trebuit sa ma plimb cu chitanta de sus in jos, ca sa dovedesc doctorului ca am facut plata
2. Scoala, clasa a 6-a : probleme de orar. Citez – fara comentarii
Pt copiii de aceasta varsta mai ales in sezonul rece sa plece de la scoala la ora 19.00, parintii termina programul la ora 17.00, 17,30 .. inseamna ca blocam toata ziua ..intregii familii .
Cum sa ceri performanta unui copil care sta 5-6 ore la scoala, apoi are balet 2.5 ore, iar scoala in loc sa relaxeze programul, mai rau ne pune bete-n roate! […]Nu mi se pare deloc in regula ca niste copii de 11-12 ani sa iasa 3 zile/saptamana la ora 19, cand este intuneric afara, unii dintre ei mergand singuri acasa, lasand la o parte faptul ca <fata mea> face balet 4 zile/saptamana de la ora 18.30![…]Noi, indiferent de consecinte vom parasi scoala la ora 18![…]Plus ca noi locuim in partea de nord a orasului![…] Pt ca nu e in regula ca un copil de 12 ani sa plece din Cotroceni spre Pipera la ora 19!
Nici noi nu suntem de acord cu ora 19. Este absurd de tarzie aceasta ora. E mult prea obosit cand face temele.
3. Booking.com – am facut rezervare prin booking la o “attraction” – si booking nu stie sa imi dea contactul operatorului respectiv. Deci, ca sa vorbesc cu ei, trebuie sa ii caut – desi eu am platit prin booking – si sigur si-au tras un mic comision…
We are sorry but we are unable to provide the direct contact details of the provider.
Generally, If you would like to know more information, we would advise you to contact the operator directly.
You can find the operator´s contact details by a quick search on the internet.
The name of the operator is: [….]