Nepasare fata de clienti

 

Meridian taxi, la care faci pre-comanda sa iti vina taxi-ul la ora fixa sa te duca la aeroport (dai telefon de dimineata pentru seara la 17:30 ) . Apoi iti dau telefon cu cinci minute inainte de ora fixata ca nu au gasit taxi. Si ii intrebi ce inseamna precomanda – iar raspunsul este ca ei cauta doar 10 minute inainte de ora fixata sa iti gaseasca un taxi….

Blue Air – care nu porneste de pe Otopeni o ora jumate din cauza ca “aeroportul din Cluj e in ceata si nu se poate ateriza”. In aceleasi conditii si la aceeasi ora Tarom + WizzAir pleaca din Otopeni si aterizeaza in Cluj ( se vede pe internet )

Si mai pot continua ….

One thought on “Nepasare fata de clienti

  1. hmm.. BlueAir. poate ca tot raul este spre bine ca nu ai zburat cu ei. Au cele mai vechi avioane si nimeni nu stie pe unde isi fac mentenanta.
    Si am mai auzit de avioane Blueair care nu aterizeaza pe ceatza atunci cand altele o fac. Este clar ca le lipsesc niste sisteme de navigatie …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *