Cora si OPC

Rezumat post precedent , la 29 noiembrie 2008 :

Am fost la Cora, pret pe raft la o jucarie – lipsa, pret la verificator 65.99, pret la casa 83.99

Reclamatie la OPC pe site , http://opcbucuresti.com.

Acum continuarea :

Dau telefon peste 1 saptamina, aflu ca reclamatia mea a avut numarul 21120 si incerc sa vorbesc cu persoana care se ocupa. Mi se raspunde ca trebuie sa astept 1 luna.

Reusesc sa vorbesc peste 1 luna cu persoana respectiva – care imi spune ca nu e reclamatie, deoarece nu am documente doveditoare. Sunt 99% sigur ca le-am pus pe site cu reclamatia. O intreb daca s-a uitat pe linkul de pe reclamatie (cel de la post precedent ) caci sunt acolo .Raspuns : “Dar dvoastra credeti ca noi avem timp sa ne uitam pe Internet?” . Las in pace chestia asta abracadabranta si o intreb daca pot sa i le trimit pe email. “Sigur ca da “ si imi da adresa nealimentare.bucuresti la opc.ro . Bun, trimit acolo pe 10 Ianuarie 2009 :

“Buna ziua
Ma numesc Andrei Ignat si va atasez documentele pentru reclamatia numarul 21120 (Cora Lujerului, Mickey de plus)si va atasez documentele doveditoare:
Fisierul cora_1 care arata pretul la terminalul prin care se scaneaza pretul (pretul nu era afisat pe raft!) si arata un pret de 65.99
Fisierul cora_2 care arata cit am platit : 83.99
Mentionez ca am depus la Cora si reclamatia cu seria L J nr 0006297 –nu am primit inca raspuns.
Va multumesc,
Andrei Ignat”

 

Nici un raspuns.  Incerc sa dau din nou telefon in luna februarie : nu raspunde nimeni la 021.310.63.75 (iar la 021.310.63.78 mi se spune sa incerc la 75 , caci la 78 se primesc doar reclamatii)

In sfirsit primesc raspunsul , pe 18 februarie 2009, dupa mai bine de 2 luni :

“Stimate domnule Andrei IGNAT,

Referitor la reclamatia dv. online, inregistrata la IRPC Bucuresti cu nr. 21120/02.12.2008, va comunicam ca aceasta a fost clasata ca incompleta.

In scopul analizarii obiective si eficiente a unei reclamatii este necesar ca aceasta sa fie insotita de documente corespunzatoare care sa ateste legatura dv. nemijlocita cu operatorul economic reclamat (documente privind achizitionarea serviciului, respectiv factura, bon fiscal sau chitanţa, contract, certificat de garanţie sau alte documente, după caz, etc. si care sa fie lizibile, usor de citit, orice alte informatii pe care le considerati dv. necesare si care sa va sustina cele reclamate etc.).

IRPC Bucuresti
Serviciul de consiliere si Control Produse Nealimentare”

Le trimit inca un email :

“Buna ziua,
V-am trimis deja, pe data de 10.01.2009 un email in care aveam un atasament cu cele 2 informatii de baza : imaginea facturii si imaginea cu pretul de la aparatul de informare a pretului ( mentionez ca nu exista pret pe raft)
Vi le mai trimit inca o data.
Telefonul meu este  … ( am pus nr de telefon …)

Va rog sa imi trimiteti un numar de telefon la care pot contacta responsabilul de cazul meu.
Mentionez ca la 021.3106375 mi s-a spus ca doar se primesc reclamatii, iar la 021.3406378 nu raspunde nimeni.
Cu amaraciune ,

Andrei Ignat “

Am asteptat pina azi – si cred ca singura solutie este sa fac reclamatie la OPC impotriva OPC.

Voi ce ati face ?

11 thoughts on “Cora si OPC

  1. eu ce as face….
    1.as cosidera o pierdere de timp si energie din start..oarecum daca am mai fost patit sau nu am incredere in institutiile statului
    2.pacat ca nu ai inregistrat convorbirea dar poti suna si daca iti da acelasi raspuns super bine.
    3.m-as duce personal cu un avocat sa aibe putin in … un morcov cu iepure si dupa el un vanator tot odata un avocat este un demers oficial,poate ei il considera(nu sunt avocat nu am avut tangente cu ei )
    4.m-as interesa care este organismul statului care este deasupra OPC-ului ca nu poate sa fie ea de sine statatoare.
    5.ai putea da OPC in judecata si totodata statul roman care a facut acest organism pt cetatean. el(statul) nu iti apara drepturile … prin OPC pt. neinteres sau cum so fi zicand neglijenta la serviciu,daca demostrezi ca tu ai trimis toate datele problemei si ei o da in vrajeala.
    6.te poti duce la media astia cauta circ….
    7.in cat timp se solutioneaza o plangere la Cora.
    si ai suferit traume pshice de pe urma acestui lucru ai fost traumatizat de mojicia si indiferenta cu care ai fost tratat :))).care ia kkt!
    dar tot odata ai intra intr-o hora pe care s-ar putea sa nu o poti juca…cel mai bine uita si asta e data viitoare faci scandal acolo si gata.

  2. Felicitari pentru persistenta!

    Daca toti ar face asa la fiecare problema pe care o observa am fi trait de ani buni ca in Elvetia!

    Se mai pot face multe: trimite toata corespondenta si dovezile la TVR, N24, Realitatea, Antena3, fa un si in care lumea sa puna problemele similare, trimite detaliile la o autoritate europeana pentru drepturile consumatorului care poate sanctiona OPC pentru pasivitate si Cora pentru hotie.

  3. Asa este …traim in Romania…dar daca noi cei mici… cei care ne dam seama cat de cat de ceea ce se intampla nu facem ceva…chiar ne vom duce de rapa de tot.
    Cred ca suntem constienti cu totii ca suntem foarte mici fata de ce se intampla in ROMANIA…dar nici sa ne prosteasca in halul asta nu e de permis.
    Intrebarea mea este…si a multora cred … CAT DE PROSTI NE CRED ASTIA DE SUS?
    Parerea mea este sa te iei de ei pentru ca merita sa fie zguduiti.
    Eu am patit ceva asemanator cu politia romana…la 112
    Eram la crangasi …cu un coleg mai invarsta(50 ani) in masina si ne indreptam spre Podul Grand si la un moment dat se baga un motociclist in fata nostra si pune frana…semne obscene… a dat cu piciorul in geamul masinii, in usa… si sun la 112…imi raspunde o tantica , ma recomand si ii spun problema mea…imi face legatura la politie… imi raspunde un nenica …ma recomand, ii povestesc si lui problema, ii dau numar deinmatriculare motor , marca …toate detaliile si el imi spune sa ma duc la cel mai apropiat sediu de politie si sa fac in scris plangerea, reclamatia pentru ca el nu avea cum sa puna in miscare un echipaj de politie doar pentru asta.
    foarte frumos…
    Atunci pentru ce ii mai platim… si cu cati bani…de ce mai exista acest serviciu … daca se face in continuare reclamatia la ghiseu?
    Oare unde o sa ajungem ?

  4. Salutare Andrei,

    Ca sa-ti raspund la intebarea "ce as face eu?"…mi-as aminte de toate mizeriile, batjocura si umilinetele pe care la induram in fiecare zi din partea guvernantilor nostrii si a acolitilor lor, mi-as aduna familia si bruma de agoniseala si as pleca cat mai departe de cloaca asta care se numeste Romania.
    Asta as face eu daca mi-ar fi la indemana.

    …fuck’em!

  5. pentru Sorin Dumitrescu:
    atitudine obisnuita pentru frustrasti de 2 bani… hai sa fugim cu totii ca nu se poate face nimic… cea mai usoara solutie, in loc sa se "miste" si sa ia atitudine – sa faca ceva. normal, altii sa munceasca, ei sa obtina beneficiile….

  6. MA intreb daca se poate face ceva cu guvernele astea care se tot schimba si care nu schimba nimic in eficienta lui. Ma intreb in cite locuri se fac licitatii pentru cursuri (f. scumpe de altfel), dupa care se pune intrebarea cine e interesat de ele … si asta nu e decit un exemplu ….

  7. Joi 05-10-2016 ies de la servici si merg la cumparaturi ;ajung la raiomul cu barnzeturi la raft oferta ,la casa cu 23 lei mai mult; intreb “acesta este pretul ?da nu v-ati uitat bine alta data sa fiti mai atenti’
    Atunci nu il mai cumpar .ce a urmat ,un intreg scandal.
    initial nu am fost atent sa calculez cat totalizeaza tot ce cumparasem. ma trimite la relatii cu clienti sa-mi dea bani pe produsul respectiv ca vezi doamne i-mi mai facuse si reducefre si nu se putea sa se scada. Refuz acest lucru si atuni anuleaza tot bonul ,pun toata marfa pe banda din nou sa i-mi intocmeasca alt bon .Surpriza bonul initial era in valoare de 132 lei ,produsul costa 23 lei,bonul ulterir totalizeaza 85 lei.intreb cum ?Raspuns “ce acum te legi de altceva??isi cere scuze celor care erau la rand ca nu aam vrut sa merg sa i-au bani pe produs si se termina treaba,in loc sa i-mi cera mie scuze ca a gresit fata de mine.Bine zic daca i-mi da-ti 25 lei inapoi cine i-mi da restul pana la 85 lei cat costa marfa?nici un raspuns.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *