Timpul meu versus birocratia( sau cistigul) lor

Intimplarea  I-a

In ianuarie imi expira abonamentul Vodafone. Am gasit o oferta speciala ( la serviciu) astfel incit puteam sa iau un alt abonament. Am scris un email si responsabilul mi-a spus ca nu pot – pentru ca mi-ar scadea abonamentul. I-am scris ca oricum in ianuarie expira – deci nu e valabila ideea ca ar fi mai scump. Da, in cazul acesta am dreptate –asa ca ar trebui sa ma duc la un magazin Vodafone, sa fac un nou contract si apoi as avea oferta speciala. El nu poate sa imi faca , deoarece nu e in atributiile lui.  Insa, daca alegeam un abonament mai scump, putea sa imi faca pe loc.

Deci, pentru ca nu pot sa se inteleaga doi reprezentanti Vodafone, trebuie sa ma deplasez in persoana la ei ca sa pot sa imi fac un alt abonament. Asta pentru ca Vodafone vrea doar sa cistige-  si nu poate concepe sa piarda fara sa ma faca sa pierd si eu timp.

Intimplarea  II-a

Am abonament prin servici la Regina Maria. In acest abonament sunt cuprinse si anumite analize gratis – si se pot face direct la servici. Pina aici e foarte bine – si am vrut sa platesc sa fac inca o analiza tot atunci. Nu se poate – trebuie sa ma duc personal la ei la sediu. Am insistat – deoarece e tot o analiza de singe – si nu as vrea sa mi se ia de doua ori. Solutia ar fi atunci sa nu mai fac la servici – ci sa ma duc personal la ei.

Deci, pentru ca un birocrat a facut un regulament fara sa se gindeasca la client, va trebui sa ma deplasez la ei – alt timp pierdut.

 

Voi ce intimplari aveti?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *