RCS-RDS – discutia cu cei care nu vor sa inteleaga

 

De cam o luna am facut cerere pentru un CI+ pentru televizor. Acum vreo doua zile am trecut pe la ei , sa platesc abonamentul si sa intreb cit mai dureaza. Raspuns: “ Avem cererea inregistrata – insa noi nu stim. Dati dvoastra telefon la Call Center si intrebati” . Nu, multumesc. Ca sa stau ore la Call Center – nu.

Asa incit fac o reclamatie si intreb cind mi se va livra CI+-ul.

Raspuns:”

Stimate Abonat,
    Va multumim pentru interesul acordat serviciilor RCS&RDS si ne
cerem scuze pentru eventualele neplaceri create.
    In urma sesizarii dumneavoastra, va comunicam ca in baza de date
apare comanda pentru cardul CI+, urmand a fi informat in momentul in
care acesta va fi disponibil in punctul de prezenta ales de dumneavoastra.
    Potrivit ofertei promotionale valabila pe site-ul www.rcs-rds.ro,
echipamentele RCS&RDS se ofera in functie de stocurile de echipamente
existente si in ordinea plasarii comenzilor, oferta fiind astfel
limitata la volumul disponibil.
Va multumim pentru intelegere si va dorim o zi cat mai placuta!”

Raspund: “ Nu ati rezolvat reclamația : întrebarea este cit mai durează. “

Raspuns din nou:”

Stimate Abonat,
    Ne cerem scuze pentru eventualele neplaceri create.
Totodata dorim sa va aducem la cunostinta faptul ca ramane in atentia
noastra comanda plasata, urmand sa primiti informatii suplimentare
privind disponibilitatea echipamentului in Punctul de Prezenta selectat
in cel mai scurt timp posibil.
Va multumim pentru intelegere si va dorim o zi placuta in continuare!

Va rugam sa nu dati reply la acest e-mail.
Cu consideratie,”

Wow …

One thought on “RCS-RDS – discutia cu cei care nu vor sa inteleaga

Leave a Reply to Cristi Simion Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *