Ieri am trecut printr-o experienta abracadabranta si naucitoare la Cora. Am mai auzit de faze cu pretul la raft care e diferit de pretul la casa – dar cu siguranta intimplarea mea este peste!
Am vrut sa ii cumpar fetei mele, Andreea , un Mickey de plus de la Disney. Pe raft nu avea pretul, asa ca m-am dus la un verificator electronic si iata raspunsul:
Ma rog – 65.99 cam mult pentru o jucarie de plus( ma asteptam sa coste intre 20 si 50) – dar fie… o fata( si un baiat) am …
La casa – surpriza :
83.99 !
Am chemat pe cineva sa ne desluseasca (bineinteles, pe seama timpului meu!)- si explicatiile au fost duale
- Cica pretul de la verificator este pretul cu care l-au cumparat ei
- Cica pretul de la verificator este pretul redus, dar acum nu se mai fac reduceri
Intrebarea simpla la care nu au putut sa raspunda este:
Cum as fi putut sa STIU eu pretul ?
Nu mi-au dat banii inapoi – si, pentru ca am 2 copii care trebuiau sa manince si sa se culce, a trebuit sa plec acasa.
Le-am facut o reclamatie, seria L J nr 0006297 – si voi vedea ce se intimpla.
[Later Edit]
Am trimis si pe site-ul Cora un mesaj si am pus si la http://opcbucuresti.com ( care imi scrie pe online “Vă mulţumim. Reclamaţia va fi analizată.” dar nu imi da un numar de reclamatie !)
Daca aveti blog sau orice online, dati mai departe – ca oamenii sa isi verifice MACAR obiectele mai scumpe …
o sa preiau pe blog, mai ales ca si eu m-am lovit de aceeasi problema!
Va trebui sa faci un drum pe la ei, la OPC, sa vezi exact ce acte au nevoie. Poate e ceva ce ne scapa, ceva dincolo de logica :).
Am avut si eu de-a face cu OPC la Cluj si sa stii ca nu sunt cei mai inteligenti si mai in pas cu vremurile. Nu prea pun pret pe email. Mai degraba se aplica: veniti pe aici ca vedem noi! Alte forme de comunicare sunt cam straine pentru ei. Rabdare si tutun mon chere!
problema ta se rezolva foarte simplu,te adresezi punctului de relatii cu clientii(am vazut ca ai facut o reclamatie)si ceri sa ti se dea diferenta dintre pretul de la verificator si pretul de la casa,atunci o doamna de la serviciul clienti se duce face si ea o verificare la un verificator in magazin si daca ai dreptate ti se da diferenta de bani,simplu,nimeni nu fura pe nimeni.Cat despre OPC stai linistit ca a dat deja amenda catre magazin si nla cate reclamatii primesc nu o sa iti stea nimeni de acolo sa-ti dea un raport….ca sa fiu mai concis scrie pe google"de-ce-imi-place-sa-cumpar-de-la-cora/1613"si vezi cum si-au rezolvat altii problemele care apar orice ai face