Cit de complicat poate sa fie?

 

Vrem sa cumparam un proiector + laptop + cabluri pentru scoala unde invata copilul meu– de genul, hai sa avem o solutie integrata.

Am propus ca sa vina cineva sa cumpere pe toate si sa il platim pentru instalare.

Un parinte X scrie sa le cumparam direct  – eu am raspuns ca nu , as prefera ca cineva sa faca treaba toata.

Raspuns pe email de la  parintele Y ( care nu are job in domeniul IT)

“nu cred ca montajul poate reprezenta o problema (dpdv tehnic).”

 

Acelasi parinte , Y , imi scrie  un email mai tirziu cu citeva ore:

“neputand forwarda(parca asa se zice) catre toti parintii mesajul trimis de …  (din cauza lispei de cunostinte in domeniu), vi-l transmit dvs. cu rugamintea de a-l trimite tuturor parintilor.

Doar un rant frustrat – cum sa ai replica la asa ceva?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *