Iata o carte excelenta. Iti povesteste despre companiile bune si foarte bune, si ce anume le diferentiaza. Merita citita si recitita, macar pentru sfaturile pe care le da . Va spun doar 3 :
- Ce fac
- conducatorii buni ? Cauta o directie de succes si apoi aduna oamenii care sa duca autobuzul in acea directie.
- conducatorii f. buni ? Aduna oameni “potriviti” (motivati si inteligenti ) in autobuz – si apoi decid drumul.
- “Scopul unei recompense nu n-ar trebui sa fie obtinerea comportamentului corect din partea persoanelor nepotrivite,ci urcarea de la inceput a oamenilor potriviti in autobuz si pastrarea lor acolo”
- Paradoxul Stockdale : : trebuie sa pastrezi credinta in izbanda finala si trebuie sa te confrunti cu cele mai brute fapte ale realitatii curente.
Sper ca v-am oferit destule motive sa o cititi. Oricum, intrebati-va : sunteti unul din oamenii din autobuz care fac diferenta ?
Link curtea veche, link autor , link amazon – Good to Great: Why Some Companies Make the Leap… and Others Don’t
Mie mi s-a parut ca o cam lalaie si ca repeta de prea multe ori aceleasi idei, am abandonat s-o mai termin putin dupa jumatatea cartii. Mi s-a parut si neglijent scrisa, adica nu ca o carte ci mai degraba ca un raport/documentatie de proiect
Daca ai prins de la inceput ideile, e OK!