De abia mi-am cumparat apartament si ma pomenesc cu un telefon. Aflu ca e vecinul de jos si ca l-am inundat( nici nu facusem o luna de cind fostul proprietar il eliberase)
Ma reped, vorbesc cu el, vad ca trebuie spart la mine( nici o problema, tot vroiam sa il fac de la 0 – dar e alta poveste …) si il intreb daca stie pe cineva care sa opreasca apa.
Da, stie.
A doua zi la prinz vorbesc cu un instalator care sa vina a treia zi dimineata si sa vada de unde este.
A doua zi , seara, cind eram la kinetoterapie( doar intretinere ) vad doua numere de telefon nepreluate si un mesaj: “Buna seara va rog sa sunati ff urgent la asociatie intrucat aveti inundatie in apartament”.
Am crezut ca e alta. Vorbesc. Problema era ca oprisem apa si “Va rog sa veniti sa discutam urgent asta seara”. Ii spun ca asta seara, daca discutam, oricum nu avem ce face si intreb daca cunoaste instalator. Nu, nu cunoaste. Dar trebuie sa vin urgent. Ii explic ca oricum miine dimineata am chemat un instalator – si ca se rezolva miine. Raspuns: Trebuie sa vin neaparat sa ne cunoastem. Abia cind i-am spus ca imi pune si copiii pe drumuri( nu i-am spus ca fac 5 minute de acasa ) a zis ca e OK sa nu vin.
Al doilea numar e de la presedintele blocului.
A treia zi dimineata vine instalatorul meu. Sparge. Isi da seama ca e de la partea comuna. Sun administratorul. Intreaba daca instalatorul poate repara( da) si daca ii poate da factura si chitanta( da). Atunci da – dar sa vorbeasca cu presedintele blocului.
Astept – dar presedintele zice ca exista un instalator al blocului – si ca se ocupa el.Asa incit ii spun instalatorului meu vestea – el o primeste filozofic – cred ca a mai vazut din astea.
Ii dau cheia presedintelui – si ii specific ca instalatorul sa faca curatenie. Nu a facut.
Dar nu era mai simplu sa se ocupe direct instalatorul blocului in loc sa caut eu? Si sa imi dea solutia de la inceput, in loc sa ma agaseze cu un ton isteric si sa imi ceara sa vin sa discutam( ca si cum o discutie nu se poate purta decit fata in fata)….