Rezumatul cartii “The long tail” (coada lunga) : Ipoteza : exista o cereer nelimitata de produse din cele mai diferite. Concluzie : Nu luati in considerare primii 10% ca vinzari – restul dfe 90% faci mai mult decit 90% din vinzari. De ex. in muzica : chiar daca pe primul loc la vinzari ca numar de albume /bani sunt , de ex., ABBA, din vinzarea celorlalti se fac mult mai multi bani decit din Abba.
Doua observatii rapide :
- Ca sa agregi in stil atit de mare trebuie sa ai o finantare buna.
- Ca sa poti agrega trebuie sa fii printre primii 2-3 din domeniul tau – citi Amazon exista?
Acestea fiind spuse, nu este o carte pentru microisv , ci pentru macro firme.
Singurul lucru la care ma pot gindi este un agregator de site-uri mici, care sa negocieze cu marketerii mari un CPM mai bun…avind in vedere citi sunt. Daca o faceti, vreau si eu 1% …pentru idee…
Multumesc Aurelian pentru imprumut!